Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z o.o. w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Kontakt w sprawie dostępności strony internetowej możliwy jest poprzez:
Koordynatora dostępności: Janusz Graczyk.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Podmiot nie posiada i nie oferuje aplikacji mobilnych.
Ocena nadmiernych kosztów
Na podstawie przeprowadzonej oceny nie stwierdzono, że zapewnienie dostępności cyfrowej niektórych elementów strony internetowej wiązałoby się z nadmiernymi kosztami.
W przypadku tej strony internetowej nie występują elementy wyłączone z tego powodu.
Niedostępne treści
Na stronie internetowej nie występują treści niedostępne cyfrowo.
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie internetowej nie występują niezgodności z załącznikiem do ustawy.
Treści nieobjęte przepisami
Na stronie internetowej nie występują treści nieobjęte przepisami ustawy.
Nadmierne koszty
Na stronie internetowej nie występują elementy niedostępne cyfrowo, które zostały wyłączone ze względu na nadmierne koszty.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Brak dodatkowych informacji.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Dostępność architektoniczna
Siedziba: ul. Marii Dąbrowskiej 8, Konin
Opis dostępności architektonicznej znajduje się pod tym samym adresem co niniejsza deklaracja dostępności.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z o.o. w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Kontakt w sprawie dostępności strony internetowej możliwy jest poprzez:
Podmiot nie posiada i nie oferuje aplikacji mobilnych.
Ocena nadmiernych kosztów
Na podstawie przeprowadzonej oceny nie stwierdzono, że zapewnienie dostępności cyfrowej niektórych elementów strony internetowej wiązałoby się z nadmiernymi kosztami.
W przypadku tej strony internetowej nie występują elementy wyłączone z tego powodu.
Niedostępne treści
Na stronie internetowej nie występują treści niedostępne cyfrowo.
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie internetowej nie występują niezgodności z załącznikiem do ustawy.
Treści nieobjęte przepisami
Na stronie internetowej nie występują treści nieobjęte przepisami ustawy.
Nadmierne koszty
Na stronie internetowej nie występują elementy niedostępne cyfrowo, które zostały wyłączone ze względu na nadmierne koszty.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Brak dodatkowych informacji.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Dostępność architektoniczna
Siedziba: ul. Marii Dąbrowskiej 8, Konin
Opis dostępności architektonicznej znajduje się pod tym samym adresem co niniejsza deklaracja dostępności.
Pozostałe informacje
Brak dodatkowych informacji.
2025-03-12 10:16:53
Administrator
Zmiany w tej wersji
<h1div id="a11y-deklaracja">Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
<psection id="a11y-wstep">
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ogranicz.oną. odpowiedzialnością w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawyą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Biuletynu Informacji Publicznej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Sp. z o.o. w Koninie.
Data publikacji strony internetowej: datrong>etime="2024-02-09" id="a11y-data-publikacja">9 lutego 2024 r.strongime>
Data ostatniej istotnej aktualizacji: datrong>etime="2025-03-11" id="a11y-data-aktualizacja">11 marca 2025 r.strongime>
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
<section id="a11y-status">
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
section>
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Kontakt w sprawie dostępności strony internetowej możliwy jest poprzez:
Koordynatora dostępności: Janusz Graczyk.
E-mail: dostepnosc@pgkimplus.konin.pl
Telefon: +48 509 828 044
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jej elementu...
Rzecznik Praw Obywatelskich
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada i nie oferuje aplikacji mobilnych.
Ocena nadmiernych kosztów
Na podstawie przeprowadzonej oceny nie stwierdzono, że zapewnienie dostępności cyfrowej niektórych elementów strony internetowej wiązałoby się z nadmiernymi kosztami.
W przypadku tej strony internetowej nie występują elementy wyłączone z tego powodu.
Niedostępne treści
Na stronie internetowej nie występują treści niedostępne cyfrowo.
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie internetowej nie występują niezgodności z załącznikiem do ustawy.
Treści nieobjęte przepisami
Na stronie internetowej nie występują treści nieobjęte przepisami ustawy.
Nadmierne koszty
Na stronie internetowej nie występują elementy niedostępne cyfrowo, które zostały wyłączone ze względu na nadmierne koszty.
Przygotowanie deklaracji dostępności
<pul>Ośw
i>Dadczenieta sporządzono denia deklaracji: <strong>ime datetime="2025-03-11" id="a11y-data-sporzadzenie">11 marca 2025 r.strongime>pli>
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11 marca 2025 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2025-03-11
id="a11y-architektura">
SDostępność architekróty klawiaturoweniczna
<p>Siedziba: ul. Marii Dąbrowskiej 8, Konin>
<lp>Opi>Nas dostępności architektonie icznternetowej możznajdużywaćje się pod tym samym adresem co niniejsza d="a11y-ardowych sitekturótów a-url">deklawiaturacja dowych przeglst��dpnościarki>.lip>
n>
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
\r\n\r\n\r\n
Parking
\r\n
\r\n
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
\r\n
\r\n\r\n\r\n
Wejście do budynku
\r\n
\r\n
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
\r\n
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
\r\n
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
\r\n
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
\r\n
\r\n\r\n\r\n
Winda
\r\n
\r\n
W budynku nie ma windy.
\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\n
Pomieszczenia
\r\n
\r\n
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
\r\n
\r\n\r\n\r\n
Łazienka
\r\n
\r\n
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
\r\n
\r\n\r\n\r\n
Aplikacje mobilne
\r\n
brak
\r\n\r\n\r\n\r\n
Dodatkowe informacje
\r\n
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
\r\n\r\n
2025-03-11 19:56:24
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20245-023-0911
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 20245-023-0911
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20245-023-0911
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-20 07:43:48
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data publikacji strony internetowej: pan id="a11y-data-publikacja"rong>..........2024-02-09patrong>.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: pan id="a11y-data-aktualizacja"rong>...........2024-02-09patrong>.
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: < an id="a11y-da;ta-przeonglad">...........2024-02-09patrong>.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-20 07:40:31
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ............
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek 1 : Biurowiec A
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8h3em>>
Parking
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-20 07:38:25
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ............
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Budynek 1 : Biurowiec przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
43>Winda43>
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-20 07:37:28
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ............
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-19 14:13:16
Administrator
Zmiany w tej wersji
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ............
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować się można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
2024-02-09 11:02:53
Administrator
Wersja oryginalna
Deklaracja dostępności Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
Data ostatniej istotnej aktualizacji: ............
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: ...........
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: ............
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Graczyk, dostepnosc@pgkimplus.konin.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 509 828 044 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście od ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia prowadzą schody oraz podjazd dla wózków znajdujący się przy schodach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze, nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na 1, 2 i 3 piętrze.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.
Budynek 2 : Administracyjno-obsługowo-naprawczy
przy ul. Marii Dąbrowskiej 8
Parking
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Do budynku prowadzi 1 wejście z terenu zamkniętego przy ulicy Marii Dąbrowskiej 8.
Do wejścia nie prowadzą schody. Wejście z poziomu zero.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
Winda
W budynku nie ma windy.
Pomieszczenia
Dla osób na wózkach nie są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze oraz na piętrze 1.
Łazienka
W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Do budynku i wszelkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego.